So 25. listopadu    slaví: Kateřina
< návrat zpět

Road Trip "divokým" západem" USA - 2013 rss

Vysněná dovolená za "velkou louží".

Několik let jsem si pohrávala s myšlenkou vydat se na pravý americký road trip, poznat krásu národních parků, projet se po slavné Route 66, smočit nohy v Colorado River na dně Velkého kaňonu, projít se po úžasném Goldegn Gate Bridge, navštívit filmová studia ve městě Andělů, či se jen tak procházet po páté Avenue na Manhattanu, kde vás pozoruje Socha Svobody.

A tak se USA prasátko pomalu plnilo libra po libře, koruna po koruně, až nakonec - v roce 2013 - dospořilo potřebnou sumičku a sen pomalu začíná ustupovat do pozadí, vytlačován blížící se realitou.

Bylo nás 5 :-)

Pět holek, jedno střední SUV, čtyři státy na západě, dvě velkoměsta na východě a spousta zážitků ve třech týdnech cestování.

Najely jsme přes 5 tis. km na západním pobřeží - Kalifornie, Nevada, Arizona a Utah a poté se přesunuly do Washington DC a New York City.

mapa roadtripu

Cestopis

Den 17 - 22: Kalifornie, Washington D.C. a New York

Ze San Francisca vyrážíme do LA přes Pacific Coast Highway, kde se kocháme výhledy na Pacifický oceán. Poslední den v LA (a potažmo na západě USA) trávíme prohlídkou filmových studií ve Warner Bross. Poté už definitivně opouštíme Západ a přesunujeme se na Východ do hlavního města Washington D.C. a cestu zakončujeme ve městě, které nikdy nespí - v New Yorku.

Autor: Cathia  •  Vydáno: 5.11.2017 16:23  •  Přečteno: 17x  •  Komentářů: 0

Den 12 - 16: Kalifornie

Vykládáme Verču v Las Vegas a pokračujeme už jen ve čtyřech směr Death Valley, kde panují děsná vedra. Nadobro jsme opustily Utah a nyní nás čeká už jen slunečná Kalifornie. Z Death Valley, kde nám téměř po cestě došel benzín, pokračujeme k NP Yosemitte, ale cestou ještě zastavujeme v Bodie - Městečku duchů a u Mono Lake, jezera s úžasnými útvary. Po dvou týdnech přijíždíme zpět do větší civilizace a navštěvujeme hipisácké San Francisco, kde přespáváme na Bobové jachtě.

Autor: Cathia  •  Vydáno: 5.11.2017 12:13  •  Přečteno: 9x  •  Komentářů: 0

Den 7 - 11: Arizona, Utah

Celý den brouzdáme po Grand Canyonu, uchváceny tím, co dokáže příroda. Holky šly dokonce až dolů ke Colorado River. Další den míříme k městečku Page, kde některé navštěvují Antelope Canyon a ten zbytek se vydáváme k úžasnému místu, zvanému Horseshoe Bend. Na území Navajo rovněž navštěvujeme Monument Valley. S bouřkou v zádech překračujeme hranice Arizony a jedeme objevovat národní i státní parky Utahu - Arches NP, Goblin Valley, Capitol Reef, Bryce Canyon a Zion NP.

Autor: Cathia  •  Vydáno: 5.11.2017 11:29  •  Přečteno: 26x  •  Komentářů: 0

Den 1 - 6: Kalifornie, Nevada, Arizona

Po několika hodinách přilétáme do LA, kde se setkáváme se zbytkem naší výpravy. Procházíme si nejvýznamější části LA a následně vyrážíme na dvoutýdenní RoadTrip po národních parcích. Navštěvujeme Sequoia NP, kde obdivujeme obří stromy, poté se vydáváme do města "hříchů" LV, odkud pokračujeme k Hoovrově přehradě a přes nejstarší dálnici - Road 66 až do Grand Canyonu.

Autor: Cathia  •  Vydáno: 6.10.2017 15:00  •  Přečteno: 30x  •  Komentářů: 0

Úvod, aneb co zařídit před cestou

Plánování, zařizování, rezervování... aneb plnění snu krok po kroku.

Autor: Cathia  •  Vydáno: 26.9.2017 8:38  •  Přečteno: 27x  •  Komentářů: 0

TOPlist
© 2010 - 2017 Cestování - Cathia.cz   •   Design made by Cathia © 2017  •   CMS - Sunlight